اجاره آپارتمان در یوسف آباد و خرید خانه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آخرین خبر های فوری و مهم مربوط به سیاست، ورزش، اقتصاد، سینما، قیمت ها و اخبار ویدئویی را در اینجا دنبال کنید.






نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار مطالب

:: کل مطالب : 47
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 0

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 12
:: باردید دیروز : 38
:: بازدید هفته : 148
:: بازدید ماه : 148
:: بازدید سال : 312
:: بازدید کلی : 1413

RSS

Powered By
loxblog.Com

مقالات روز دنیا

اجاره آپارتمان در یوسف آباد و خرید خانه
دو شنبه 1 بهمن 1400 ساعت 10:58 | بازدید : 138 | نوشته ‌شده به دست علی کیمیایی | ( نظرات )

تفاوت اجاره آپارتمان در یوسف آباد تهران با هزینه خرید خانه در این محل از تهران، اجاره در مقابل خرید خانه فقط یک موضوع مالکیت نیست. این می تواند یک انتخاب سبک زندگی به همان اندازه که یک انتخاب مالی باشد. در اینجا سایر تفاوت های کلیدی بین این دو گزینه وجود دارد.

خرید خانه می تواند ارزش سهام ایجاد کند
در حالی که خرید خانه برای زندگی نباید صرفاً به عنوان یک سرمایه گذاری تلقی شود، خریداران خانه می توانند از سرمایه (یا تفاوت بین ارزش خانه و آنچه که بدهی خانه است) که در طول زمان انباشته می شود، سرمایه گذاری کنند. اگر ارزش خانه شما بالا برود، هنگام فروش درآمد بیشتری خواهید داشت.

به علاوه، با وام مسکن با نرخ ثابت، دیگر نگران افزایش اجاره بها نخواهید بود. هاپسون می گوید: «نرخ بهره در حال حاضر بسیار پایین است. این بدان معناست که امروزه قرض گرفتن پول بسیار ارزان است. در دالاس، جایی که اجاره بها بالاست، خرید آن تقریباً به اندازه اجاره در بسیاری از نقاط شهر مقرون به صرفه است. اگر بتوانید واجد شرایط یک خانه باشید و مقداری سهام بسازید، در نهایت منطقی تر از اجاره دادن است.

اما خرید خانه یک تعهد بزرگ است، و شما احتمالاً بلافاصله مقدار زیادی سهام جمع نمی‌کنید مگر اینکه بازار مسکن سر به فلک بکشد. در عوض، با پرداخت های ماهانه، سهام ایجاد می کنید و مانده وام مسکن خود را در طول زمان کاهش می دهید. اگر تصمیم به فروش در چند سال اول داشته باشید، ممکن است این مزیت را دریافت نکنید.

پیامدهای مالیاتی
عامل دیگری که خریداران بالقوه باید در نظر بگیرند، مزایای مالیاتی بالقوه است. اگر کسورات را مشخص کنید، می توانید با گرفتن کسر بهره وام مسکن، بدهی مالیاتی فدرال خود را کاهش دهید.

طبق انتشارات IRS 936، "شما می توانید بهره وام مسکن خانه را از اولین 750,000 دلار (375,000 دلار در صورت تشکیل پرونده ازدواج جداگانه) از بدهی کسر کنید. با این حال، در صورتی که سود وام مسکن را از بدهی های متحمل شده قبل از 16 دسامبر 2017 کسر کنید، محدودیت های بالاتری (1 میلیون دلار (500000 دلار در صورت تشکیل پرونده ازدواج جداگانه) اعمال می شود."

با این حال، کسرها نباید تنها عامل تعیین کننده باشد، زیرا اجاره شما ممکن است به همان اندازه یا کمتر از هزینه پس از مالیات مالکیت خانه باشد.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: